کد مطلب:321382 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:119

در اینکه آیات آفاق و انفس دلالت بر ادعای علی محمد باب دارد
گفته است در فصل دهم می خواهند در احادیث و اخباری كه در این ظهور اعظم از قبل مخازن علم الهی خبر فرموده اند رخنه و شبهه نمایند قرآن و آیات آفاق و انفس را چه می كنند و ظهور را به این تصرف و تسخیر و هیمنه و قوت و قدرت چه می نمایند فرموده اند این احادیث را به این طور ندیده
و نشنیده ام ندیده و نشنیده نمی تواند دیده و شنیده را تكذیب نماید عدم وجدان دلیل بر عدم وجود نیست تا اینكه فرموده اند نوع این مطلب صحیح است كه امام شرع جدید و كتاب جدید می آورند و متفقهین هم به آن حضرت عداوت می نمایند بلكه علما سوء عالمند از فرمایش و تصدیق ایشان مدعای این حزب ثابت و انكارشان مردود است تا آخر آنچه گفته.